Nowy Program Lojalnościowy FeelGood! – Frequently Asked Questions – FAQ

  1. Co się dzieje z moimi punktami i bonami rabatowymi 15% w nowym programie lojalnościowym?

Punkty lojalnościowe oraz 15% bony rabatowe posiadane na dzień 9 maja 2021 r. znikają z konta w dniu 10 maja 2021 r., a w zamian każdy Uczestnik otrzyma 10 maja 2021 r. punkty powitalne w nowym programie z każdej z dwóch kategorii:

  1. W zależności od posiadania bonu 15% na dzień 9 maja 2021 r.
    1. W przypadku gdy Uczestnik nie posiadał aktywnego bonu rabatowego na dzień 9 maja 2021 r. – otrzyma 50 punktów na start
    2. W przypadku gdy Uczestnik posiadał aktywny bon rabatowy na dzień 9 maja 2021 r. – otrzyma 150 punktów na start

 

  1. Oraz w zależności od poziomu w nowej odsłonie programu
    1. posiadając poziom Brązowy, Uczestnik otrzyma 100 dodatkowych punktów powitalnych,
    2. posiadając poziom Srebrny, Uczestnik otrzyma 300 dodatkowych punktów powitalnych,
    3. posiadając poziom Złoty, Uczestnik otrzyma 500 dodatkowych punktów powitalnych.

Punkty powitalne są ważne 90 dni.

 

  1. Jak są przyznawane poziomy w nowym programie? Skąd mogę wiedzieć jaki poziom mi przysługuje?

Poziomy są przyznawane na podstawie ilości sumy wydanych pieniędzy w sklepach GO Sport na swoją kartę FeelGood!. Uczestnik, który wydał w sumie:

  • 0 - 999 PLN – otrzymuje poziom Brązowy
  • 1 000 - 9 999 PLN – otrzymuje poziom Srebrny
  • 10 000 PLN i więcej – otrzymuje poziom Złoty

Poziom można sprawdzić w aplikacji mobilnej w zakładce „Twoja Karta”, po zalogowaniu się na konto na stronie www.go-sport.pl lub w sklepie pytając kasjera przy kasie.

  1. Na co ma wpływ posiadany poziom w programie?

W zależności od posiadanego poziomu, Uczestnik otrzymuje określony % wydanej kwoty w punktach na swoje konto FeelGood!.

  • Posiadając poziom Brązowy, Uczestnik otrzymuje 10% wydanej kwoty w punktach na swoje konto.
  • Posiadając poziom Srebrny, Uczestnik otrzymuje 20% wydanej kwoty w punktach na swoje konto.
  • Posiadając poziom Złoty, Uczestnik otrzymuje 30% wydanej kwoty w punktach na swoje konto.

Im wyższy poziom, tym więcej punktów zbiera się za swoje zakupy, co oznacza również większe rabaty.

Ponadto w dniu urodzin, jeśli Uczestnik podał w profilu swoją datę urodzenia, otrzyma na poziomie Brązowym 50 pkt, na poziomie Srebrnym – 100 pkt, a na poziomie Złotym 300 punktów.

  1. Jak korzystać z punktów?

Punkty należy wymieniać na rabaty. 1 zgromadzony punkt na koncie to 1 zł rabatu na zakupy. Jednakże istnieją pewne ograniczenia. W ramach jednego zakupu, Uczestnik może skorzystać z maksymalnych rabatów:

  • -30% na produkty inne niż sprzęt
  • -15% na sprzęt
  • -30% na serwis

Czyli jeśli Uczestnik posiada więcej punktów niż np. 30% ceny pierwotnej kurtki, to maksymalny rabat z którego może skorzystać to 30% od ceny pierwotnej. Maksymalne rabaty naliczane są zawsze od ceny pierwotnej produktu. Jeśli produkt jest już przeceniony 20%, to Uczestnik może zapłacić brakujące 10% w punktach (jeśli ma 10% wartości ceny pierwotnej w punktach) i dzięki temu skorzysta z przysługującego mu rabatu 30% (na produkty inne niż sprzęt).

  1. Czy punkty w nowym programie się przedawniają?

Tak, wszystkie punkty w nowym programie mają określony okres ważności, po którym przepadają jeśli nie zostały wykorzystane na rabat.

  • Punkty powitalne uzyskane 10 maja 2021 r. stracą swoją ważność po 90 dniach, jeśli nie zostaną wymienione na rabat w sklepach GO Sport.
  • Punkty uzyskane za zakupy (cashback) stracą ważność, jeśli Uczestnik nie dokona na kartę FeelGood! żadnego zakupu w sklepach GO Sport w ciągu 180 dni.
  • Punkty uzyskane za uzupełnienie profilu (100 pkt) lub wyrażenie zgody marketingowej (50 pkt) stracą ważność po 90 dniach, jeśli nie zostaną wymienione na rabat w sklepach GO Sport.
  • Punkty uzyskane w dniu urodzin, stracą ważność po 30 dniach, jeśli nie zostaną wykorzystane na rabat w sklepach GO Sport.

 

  1. Co zalicza się do kategorii sprzęt, na który przysługuje 15% rabat?

Do kategorii sprzętu zalicza się w szczególności: wiązania do nart i snowboardu, buty narciarskie i snowboardowe, narty, narty z wiązaniami, deska snowboardowa, trenażery, rowery, rolki i wrotki, zestawy rolek, hulajnogi, deskorolki, łyżwy, sanki, ławki treningowe, trenażery eliptyczne, rower treningowy stacjonarny, steppery, trampoliny, bieżnie i inny sprzęt wskazany przez Organizatora.

  1. Jak zbierać punkty?

Uczestnicy programu zbierają punkty za zakupy w sklepach GO Sport, uzupełnienie profilu, zapis na newsletter, aktywność sportową z aplikacją GO Sport oraz w dniu urodzin.

Punkty za zakupy zaokrąglane są do góry lub do dołu od pełnego punktu. Jeśli wynik po przecinku wyniesie 0,49 lub mniej – zaokrąglenie następuje do dołu, a jeśli wyniesie 0,50 i więcej – zaokrąglenie następuje do góry.

  1. Jak dołączyć do programu?

Istnieją 3 sposoby, by dołączyć do programu FeelGood!: rejestracja przy kasie, założenie konta w aplikacji mobilnej GO Sport lub założenie konta na www.go-sport.pl.

  1. Czy trzeba mieć kartę FeelGood! zawsze przy sobie?

Nie, w sklepie stacjonarnym wystarczy podanie numeru telefonu lub adresu email przypisanego do konta FeelGood!. W sklepie internetowym logujemy się na konto podając adres email przypisany do konta.

  1. Na jakiej zasadzie działa cashback?

Nowi klienci otrzymują za swój pierwszy zakup 50% cashback, czy połowa wydanej kwoty trafia w punktach na konto FeelGood!. Np. klient dołącza do programu i chce kupić spodnie za 100 zł, korzysta z 10% zniżki dla nowych klientów i płaci 90 zł. W tej sytuacji za swój pierwszy zakup otrzyma 45 punktów.

Liczba punktów uzyskiwanych przy każdym kolejnym zakupie zależy od posiadanego poziomu.

  • Na poziomie Brązowym, 10% wydanej kwoty trafia w punktach na konto FeelGood!
  • Na poziomie Srebrnym, 20% wydanej kwoty trafia w punktach na konto FeelGood!
  • Na poziomie Złotym, 30% wydanej kwoty trafia w punktach na konto FeelGood!

 

  1. Kto może korzystać z 10% dodatkowego rabatu dla klientów FeelGood!

Dodatkowy rabat 10% jest dostępny tylko dla nowych klientów na pierwszy zakup. Rabat obowiązuje na produkty przecenione i nieprzecenione. Jeśli dany towar jest już przeceniony, to suma rabatów z tytułu jego przecenienia i rabatu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie może być większa niż 50% ceny pierwotnej towaru przed rabatami.