Akcesoria treningowe

Ustaw kierunek malejący
Strona
na stronę

Roller Smj Sport YG029

3999

Koc do jogi Tiguar

7999

Rękawice fitness Bacha Sport Lifting Gloves

7999

Rękawiczki fitnessowe ZOE II FIT GREEN Spokey

3999

Rękawiczki fitnessowe ZOE II FIT BLUE Spokey

3999

Rękawiczki fitnessowe damskie Athlitech GTS Lady

4999

Wałek 3in1 Spokey Mixroll

9999 7999

Mata gimnastyczna Meteor Nbr 1.5cm

12999 9999
Strona

Akcesoria treningowe

Siłownie i sale fitness to nie jedyne miejsca, w których możesz wykonać w pełni profesjonalny trening. Równie wydajny zestaw ćwiczeń zrealizujesz samodzielnie, w swoim domu lub na świeżym powietrzu. Po tym, jak wybierzesz odpowiedni rodzaj treningu i zwiększysz swoją motywację, przydadzą Ci się jeszcze akcesoria treningowe.

Jeśli celem Twoich treningów ma być zwiększenie masy mięśniowej, poprawa kondycji, siły i wytrzymałości, wyposaż się w akcesoria treningowe do kulturystyki. Sprawdzą się m.in. drążek rozporowy, który przyczepisz do framugi drzwi, rękawy do podciągania oraz koło treningowe. Do aerobiku lub jogi możesz natomiast wykorzystać akcesoria fitness – pasy, gumy, taśmy, a także maty i materace sportowe. Gumowa mata będzie idealna na jogę i pilates, ponieważ nie przesuwa się na podłodze, natomiast mata z pianki neoprenowej może Ci posłużyć w trakcie robienia brzuszków lub rozciągania.

Dodatkowe akcesoria treningowe i wyposażenie sportowców – co jeszcze warto mieć?

Swój zbiór akcesoriów treningowych warto powiększyć o akcesoria rehabilitacyjne, które pomogą Ci w bezpiecznym uprawianiu sportu. Jeśli czujesz napięcie mięśni lub jesteś po kontuzji, wykorzystaj wałki, masażery i piłki do masażu. Dzięki nim lepiej przygotujesz ciało do wysiłku. Możesz także wyposażyć się w stabilizatory na kostki lub kolana.

Akcesoria sportowe to nie wszystko. Nawet jeśli masz zamiar poświęcić niecałą godzinę na fitness w swoim mieszkaniu, dla bezpieczeństwa na czas treningu załóż odpowiednie buty treningowe. Ochronią Twoje kostki przed skręceniem, zwichnięciem lub innymi urazami. W trakcie joggingu na świeżym powietrzu zastąp je natomiast butami do biegania. Nie zapomnij też o odpowiednim stroju. W domu wystarczą Ci szorty treningowe lub legginsy oraz t-shirt, a na świeżym powietrzu – spodnie treningowe i koszulki treningowe, które nie wchłaniają wody.