Akcesoria treningowe

Ustaw kierunek malejący
na stronę

Balance board z obciążeniem Sveltus

Z FeelGood!

6999

9999

Taśma treningowa TRS SMJ SPORT

24999 19999

Ekspander gumowy BACKER II Spokey

Z FeelGood!

4999

6999

Dysk do balansowania Meteor Balance Board

Z FeelGood!

3999

5999

Składana mata do yogi z ćwiczeniami Meteor

Z FeelGood!

3999

5999

Rękawice fitness FIT GLOVE Everlast

9999

Roller Smj Sport YG029

3999

Składana mata treningowa Sveltus

Z FeelGood!

7999

9999

Akcesoria treningowe

Siłownie i sale fitness to nie jedyne miejsca, w których możesz wykonać w pełni profesjonalny trening. Równie wydajny zestaw ćwiczeń zrealizujesz samodzielnie, w swoim domu lub na świeżym powietrzu. Po tym, jak wybierzesz odpowiedni rodzaj treningu i zwiększysz swoją motywację, przydadzą Ci się jeszcze akcesoria treningowe.

Jeśli celem Twoich treningów ma być zwiększenie masy mięśniowej, poprawa kondycji, siły i wytrzymałości, wyposaż się w akcesoria treningowe do kulturystyki. Sprawdzą się m.in. drążek rozporowy, który przyczepisz do framugi drzwi, rękawy do podciągania oraz koło treningowe. Do aerobiku lub jogi możesz natomiast wykorzystać akcesoria fitness – pasy, gumy, taśmy, a także maty i materace sportowe. Gumowa mata będzie idealna na jogę i pilates, ponieważ nie przesuwa się na podłodze, natomiast mata z pianki neoprenowej może Ci posłużyć w trakcie robienia brzuszków lub rozciągania.

Dodatkowe akcesoria treningowe i wyposażenie sportowców – co jeszcze warto mieć?

Swój zbiór akcesoriów treningowych warto powiększyć o akcesoria rehabilitacyjne, które pomogą Ci w bezpiecznym uprawianiu sportu. Jeśli czujesz napięcie mięśni lub jesteś po kontuzji, wykorzystaj wałki, masażery i piłki do masażu. Dzięki nim lepiej przygotujesz ciało do wysiłku. Możesz także wyposażyć się w stabilizatory na kostki lub kolana.

Akcesoria sportowe to nie wszystko. Nawet jeśli masz zamiar poświęcić niecałą godzinę na fitness w swoim mieszkaniu, dla bezpieczeństwa na czas treningu załóż odpowiednie buty treningowe. Ochronią Twoje kostki przed skręceniem, zwichnięciem lub innymi urazami. W trakcie joggingu na świeżym powietrzu zastąp je natomiast butami do biegania. Nie zapomnij też o odpowiednim stroju. W domu wystarczą Ci szorty treningowe lub legginsy oraz t-shirt, a na świeżym powietrzu – spodnie treningowe i koszulki treningowe, które nie wchłaniają wody.