Akcesoria treningowe

Ustaw kierunek malejący
Strona
na stronę

Mata do jogi Tiguar Pl

7999

Mata gimnastyczna Meteor Nbr 1.5cm

12999 9999

Ekspander metalowy Spokey Booster

3999 1499

Shaker Olimp Smart 400ml

3999

Hak treningowy Meteor

6999

Mata do jogi Tiguar Pl

11999

Haki treningowe Olimp

3999

Mata do jogi Tiguar Pl

5999

Pasek do jogi Tiguar Pl

2499

Pasek do jogi Tiguar Pl

2499

Mata do pilatesu Reebok

21999

Skakanka Reebok

2999
Strona

Akcesoria treningowe

Siłownie i sale fitness to nie jedyne miejsca, w których możesz wykonać w pełni profesjonalny trening. Równie wydajny zestaw ćwiczeń zrealizujesz samodzielnie, w swoim domu lub na świeżym powietrzu. Po tym, jak wybierzesz odpowiedni rodzaj treningu i zwiększysz swoją motywację, przydadzą Ci się jeszcze akcesoria treningowe.

Jeśli celem Twoich treningów ma być zwiększenie masy mięśniowej, poprawa kondycji, siły i wytrzymałości, wyposaż się w akcesoria treningowe do kulturystyki. Sprawdzą się m.in. drążek rozporowy, który przyczepisz do framugi drzwi, rękawy do podciągania oraz koło treningowe. Do aerobiku lub jogi możesz natomiast wykorzystać akcesoria fitness – pasy, gumy, taśmy, a także maty i materace sportowe. Gumowa mata będzie idealna na jogę i pilates, ponieważ nie przesuwa się na podłodze, natomiast mata z pianki neoprenowej może Ci posłużyć w trakcie robienia brzuszków lub rozciągania.

Dodatkowe akcesoria treningowe i wyposażenie sportowców – co jeszcze warto mieć?

Swój zbiór akcesoriów treningowych warto powiększyć o akcesoria rehabilitacyjne, które pomogą Ci w bezpiecznym uprawianiu sportu. Jeśli czujesz napięcie mięśni lub jesteś po kontuzji, wykorzystaj wałki, masażery i piłki do masażu. Dzięki nim lepiej przygotujesz ciało do wysiłku. Możesz także wyposażyć się w stabilizatory na kostki lub kolana.

Akcesoria sportowe to nie wszystko. Nawet jeśli masz zamiar poświęcić niecałą godzinę na fitness w swoim mieszkaniu, dla bezpieczeństwa na czas treningu załóż odpowiednie buty treningowe. Ochronią Twoje kostki przed skręceniem, zwichnięciem lub innymi urazami. W trakcie joggingu na świeżym powietrzu zastąp je natomiast butami do biegania. Nie zapomnij też o odpowiednim stroju. W domu wystarczą Ci szorty treningowe lub legginsy oraz t-shirt, a na świeżym powietrzu – spodnie treningowe i koszulki treningowe, które nie wchłaniają wody.