Sprzęt treningowy

Ustaw kierunek malejący
na stronę

Rower stacjonarny Kettler Giro S1

1 39999 1 24999

Rower eliptyczny Bh Nls12 Dual

2 19999 1 79999

Rower stacjonarny Bh I Artic

1 69999 1 19999

Steper Smj Sport Skr

22999

Steper Smj Sport escalator

16999 9999

Gryfik Hektor Erg36

4499

Gryf łamany lekko Hektor

14999

Gryf łamany mocno Hektor

14999

Dysk żeliwny Athlitech Fonte 10kg

5999

Dysk żeliwny Athlitech Fonte 5kg

3499

Sprzęt treningowy

Trening w domu może być tak samo wydajny jak ćwiczenia na siłowni lub sali fitness. Odpowiednia motywacja, dobrze przygotowany plan oraz sprzęt treningowy pozwolą Ci skutecznie uzyskać wymarzoną sylwetkę, poprawić kondycję lub zadbać o samopoczucie. Co ważne, nie musisz od razu zamawiać pełnego zestawu sprzętów treningowych. Jeśli sprzęt treningowy do domu będziesz kupować stopniowo, lepiej zaplanujesz rodzaj wykonywanych ćwiczeń.

Na początku zaopatrz się w sprzęt treningowy niezbędny do wykonania ćwiczeń, na których zależy Ci w pierwszej kolejności. Nieco inne akcesoria będą Ci bowiem potrzebne do treningu siłowego w domu, treningu obwodowego w domu lub treningu interwałowego w domu. Zwróć także uwagę na ilość wolnej przestrzeni w mieszkaniu. Jeśli masz odpowiednie warunki do wykonywania ćwiczeń siłowych, wyposaż się w atlas kulturystyczny. Na trening cardio przydadzą Ci się natomiast rowery eliptyczne lub małe stepery.

Sprzęt treningowy – i co jeszcze? Jak przygotować się na trening w domu? 

Sprzęt treningowy do domu bardzo ułatwia wykonywanie ćwiczeń. Zadbaj również o inne elementy wyposażenia sportowego, które pomogą Ci poprawić Twoją wydajność w trakcie treningu. O komforcie i bezpieczeństwie należy pamiętać również poza siłownią, halą gimnastyczną, boiskiem lub bieżnią. Nawet jeśli zamierzasz wykonywać tylko proste ćwiczenia cardio w swoim pokoju, załóż dopasowane do stopy buty sportowe. W ten sposób ochronisz kostki przed skręceniem i innymi urazami. Załóż także wygodną odzież sportową. Najlepsza będzie koszulka treningowa z syntetycznych włókien, które nie zatrzymują wody.

Do koszulki dobierz także wygodne szorty i spodnie ¾. Krótka nogawka będzie bowiem najwygodniejsza w trakcie treningu w domu – da Ci pełną swobodę ruchów.