Hantle, dyski, gryfy

Ustaw kierunek malejący
na stronę

Gryf łamany mocno Hektor

14999

Dysk żeliwny Athlitech Fonte 5kg

3499

Hantle, dyski, gryfy

W trakcie ćwiczeń na siłowni z instruktorem masz dostęp do całego sprzętu treningowego. Nie rezygnuj jednak z aktywności sportowej w domu. Dzięki jednemu zestawowi hantli, dysków i gryfów jesteś w stanie zorganizować pełny trening, który będzie tak samo wydajny jak ten na siłowni.

Hantle, dyski, gryfy – jak skompletować zestaw do ćwiczeń?

Wykonywanie ćwiczeń z dodatkowym obciążeniem zwiększa intensywność treningów i przyczynia się do poprawy kondycji i szybszego spalania tkanki tłuszczowej. Odpowiednio dobrany sprzęt może także pomóc w przyspieszeniu budowy masy mięśniowej.

Aby Twój trening był jak najbardziej efektywny, wyposaż się w hantle. Mogą to być hantle typu kettle bell idealne do cross fitu lub hantle bitumiczne idealne na fitness. Na domowy trening warto wybrać także hantle Athli-tech winylowe. Bardzo dobrze trzyma się je w rękach i mają niewielkie rozmiary.

Jeśli lubisz podnosić większe ciężary, możesz wyposażyć się w dyski i gryfy do hantli lub gryfy do sztangi. Do wyboru masz chromowane gryfy Hektor – łamane lub proste – do których pasują dyski żeliwne. Dobrym pomysłem będzie także zakup gotowego zestawu z kilkoma obciążeniami i gryfami. W ten sposób samodzielnie zmontujesz odpowiednie akcesoria dostosowane do Twoich umiejętności i rodzaju ćwiczeń. Złóż np. hantle 10 kg lub hantle 20 kg, jeśli chcesz skupić się tylko na podnoszeniu ciężarów. Natomiast hantle 5 kg i hantle 2 kg wykorzystaj na cross, domowe zajęcia TBC lub inny rodzaj fitnessu.

Jak przygotować się do treningu siłowego, czyli co poza hantlami, dyskami i gryfami?

Aby Twój domowy trening był jeszcze wydajniejszy, możesz wyposażyć się w dodatkowy sprzęt treningowy. Pamiętaj tylko, aby zwłaszcza w trakcie wybierania większych urządzeń zwracać uwagę na ich rozmiar i powierzchnię, którą możesz przeznaczyć na domową siłownię. Jeśli masz odpowiednią ilość miejsca, kup ławkę treningową lub rower stacjonarny. W innym wypadku wystarczą Ci stepery, taśmy do ćwiczeń oraz maty.