Funkcjonowanie sklepów GO Sport od 14.03.2020

  1. Dlaczego Go Sport zamknął sklepy stacjonarne?

W związku z zagrożeniem wywołanym koronawirusem SARS-Cov-2 oraz ogłoszeniem stanu epidemiologicznego, sklepy Go Sport są zamknięte do odwołania. Zachęcamy do odwiedzenia nas na https://www.go-sport.pl/.

  1. Czy działamy ONLINE?

Tak! Zachęcamy do zakupów przez internet. Rób zakupy szybko, sprawnie i bezpiecznie z darmową dostawą bezpośrdenip do domu na https://www.go-sport.pl/.

  1. Do kiedy sklepy Go Sport będą zamknięte?

Będziemy stosować się do bieżących zaleceń i regulacji rządowych, informując naszych Klientów poprzez

Stronę internetową: https://www.go-sport.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/GOSportPolska/

  1. Czy mogę odebrać moje serwisowane sprzęty?

Niestety w związku ze stanem epidemiologicznym  i zamknięciem sklepów nie możemy wydawać serwisowanego sprzętu.

Informujemy, że obsługa serwisu będzie kontaktować się bezpośrednio z Tobą, celem określenia dalszych kroków i terminów odbioru sprzętu.

W celu dodatkowych informacji prosimy o kontkat mailowy sklep@go-sport.pl

  1. Czy będą realizowane dostawy zamówień internetowych?

Tak. Aktualnie wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco.

  1. Jakie są opcje realizacji dostaw zamówień internetowych?

Dostępne opcje realizacji zamówień: kurier, paczkomat i punkty odbioru DHL. Wszelkie dostawy zostały zwolnione z opłat do odwołania.

  1. Ile będę czekać na realizację zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi ok. 2 dni roboczych.

  1. Czy mogę zmienić formę dostawy produktu po zamówieniu?

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki, natomiast w tym celu konieczny jest kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: sklep@go-sport.pl

 

  1. Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Aktualnie możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym została zawieszona.

Każdorazowo sprawdzimy czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia oczekującego w sklepie pod wskazany adres. W tym celu wystarczy, że skontaktujesz się z nami na adres mailowy sklep@mail.go-sport.pl.

W wiadomości podaj poniższe dane:

Numer zamówienia,  adres dostawy (gdzie mamy dostarczyć produkt/y zamówienia) w formie:

IMIĘ I NAZWISKO

ULICA NR DOMU/MIESZKANIA

KOD POCZTOWY

NR KONTAKTOWY

  1. Czy mogę anulować zamówienia przesłane do sklepu stacjonarnego?
    Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Wyślij informację o chęci anulacji dołączając numer zamówienia.
  2. Czy mogę zwrócić/wymienić towar w sklepie?

Nie ma możliwości zwrotu oraz wymiany produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych Go Sport. Informujemy, że termin dokonania zwrotu/wymiany będzie wydłużony o 14 dni od momentu ponownego otwarcia sklepów stacjonarnych.

  1. Czy mogę zwrócić produkt online?

Każdy produkt zamówiony online można bezpłatnie zwrócić przez stronę internetową. Szczegóły znajdziesz:

https://www.go-sport.pl/pomoc#zwroty

  1. W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
    Kontakt z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest pod adresem sklep@mail.go-sport.pl lub telefonicznie pod numerem: 22 290 40 30 (konsultanci odbierają połączenia od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16).